Jag: Ja, jo heeej. Hanna heter jag, och em.. jag ringde precis. Nyss. För typ fem minuter sen.. och ehh jo jag skulle säga upp mitt abonnemang hos er. Fast jag gjorde inte det för att öhh.. jag förlängde det i stället.
Telenor-killen: Ehh... jaha?..
Jag: Ja, och så skulle de komma en mobil till mig.. fast jag vill inte ha den.. och jag vill säga upp mig igen.. heeheee? Ehm. Ja, detta känns lite pinigt.
Telenor-killen: Hehe -lite osäkert- ehm.. v-varför vill du det då?
Jag: Jo, för att jag vill det nu. Jag är säker på det och jag vill ändra mitt befintliga abonnemang till det superbilligaste ni har.. hehe.. kan du ordna det?
Stackars, stackars, stackars killen som förmodligen hoppades på en mindre strulig kund. Han jublade säkert lite när han la på och gjorde en sån där segerdans. Och oj så nervös han var. Jag har haft Telenor sen det hette Europolitan, och innan jag kom fram till denna stackaren hade jag pratat med fyra andra anställda som försökt få mig att stanna kvar hos dem (varav den sista lyckades), men han sa bara ja, absolut och så var allt över direkt. Han tyckte nog inte att jag var en så rolig kund, eller så förvirrade jag honom. Haha!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar