torsdag 3 maj 2012

Army of Love

Jag och sambo har kommit överens om att vi har fri-kort, om utifall att våra drömmars man/kvinna helt plötsligt skulle knacka på vår dörr efter att gått vilse i regnet och vara kalla och blöta och be om en kram. En idé som är lika bra som orealistisk. Det finns bara en litet problem; sambo verkar inte vara i behov av lika många fri-kort som jag, och medan han sitter på Linda Bengtzing som sitt enda kort har jag helt utan några svårigheter skrapat ihop värsta hunk-armén av otillgängliga, omöjliga, muskulösa läckerbitar.

Sambo hade i och för sig en till, men förklarade att nu när hon fick barn blev det onödigt att ha henne som fri-kort. Som om han hade en chans på Beyoncé innan hon blev gravid. Hehe. Av alla riktigt snygga tjejer som finns där ute väljer han Linda.. det valet väcker bara en tanke i huvudet; Har han verkligen dålig smak? Försöker intala mig själv att han bara försöker vara snäll eller så, men jag tror att egentligen har han en värre lista än jag, och egentligen är den skitbra. Det är ju för tusan nästan så att jag gjort en lista åt den stackaren, så att jag inte behöver vara själv med en oändlig lista med oändligt snygga snyggingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar