fredag 17 februari 2012

Jag putar med munnen när andra pussas

Kommer hela tiden på mig själv när jag ser på film hur jag påverkas av handlingen och kör en egen liten en-mans-show i mim-spel. Ler de så ler jag, är det lyckligt så ler jag, skrattar de så gör jag skrattrörelsen fast utan ljud. Blir de ledsna, eller är stämningen ledsen pekar mungiporna neråt och är det något taskigt som händer sitter jag med rynkade ögonbryn. Det pinsammaste med allt detta är nog ändå att jag också kommit på mig själv med att sitta och små-puta med läpparna när folk på filmen pussas.. Haha. Känner mig skitdum varje gång jag inser att jag sitter där och luftpussas för mig själv. 

Min pyjamas kom hem idag! Provade den genast och längtar redan tills jag ska hoppa i den ikväll och gå och lägga mig. Vi ska på bio snart, och tror tyvärr inte att den riktigt passar sig på bio, sen skulle det förmodligen va lite kallt.. lite typiskt. Star Wars 3D om några timmar, sedan hem och hoppa i nya pyamasen och se På Spåret (som vi tyvärr missar) på iPaden i sängen. Bästa fredagen på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar