Det är en overklig känsla som går genom kroppen när det går upp för en att man går på en sjö, och står på de ställena som man normalt ror sig fram till, och hoppar på det stället där fisken nappar som bäst.
Normalt brukar jag ha en massa text, men idag låter jag bilderna beskriva denna härliga, härliga söndag.
| Min eleganta konståkare. |
| Svägerska med sin lilla hund. |
| Kan vara den finaste bild jag någonsin tagit. |
| Sambo med familj |
| Avslutar med världens roligaste bild på lillhunden. Haha, någon är ju glad :) |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar