Har tenta i anatomi på fredag. Kan absolut ingenting. Fattar absolut ingenting. Och ser inget syfte till varför vi ska kunna det heller. Fick värsta bautautbrottet i går och stackars sambo fick ta hand om ett monster snarare än en flickvän. Satt uppkrupen i sängen under täcket och aslipade sådär groteskt fult med rinnande näsa, sprutande tårar, sprucken mansröst och ett förvridet ansikte. Hade säkert en stor, pulserande blodådra i pannan också. Fast jag intalar mig själv att jag såg sött flickig ut och att tårarna rann mjukt ner för kinden och glittrade lite och att läppen bara darrade lätt. Och så hade jag stora valpögon och va riktigt gullig också... haha jo, tjena.
Han försvann precis när jag nådde jag-är-en-idiot-fasen och jag blev skitarg för det, för att han inte brydde sig om mig och kunde tänka sig att lyssna på vad jag hade att säga om vilken störd idiot jag var som inte fattade. Sen kom han tillbaka och hade köpt Ben & Jerry's cookie dough och sa att jag behövde den. Torkade snoret från ansiktet och bytte det skitarga mot ren tacksamhet och så lipade jag lite till. Ibland är han herrans bra att ha, den mannen, och glassen var fenomenal.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar