söndag 15 april 2012

Serier, serier, serier

Har avverkat ganska många serier nu, och varit på jakt efter nya att följa. O.C rekommenderades av många, och var den absolut sämsta sörjan jag tvingat mig själv att se. Jag har en tio-avsnitts-regel som jag alltid följer oavsett seriens kvalité, eftersom det kan hända att det är lite segstartat. O.C var rent plågsamt att se, och när de där tio avsnitten var avklarade drog ja en suck av ren lättnad.

Efter floppen med O.C har jag haft lite av en serietorka, och sett om gamla säsonger med Top Model och Project Runway. Nu bara för två veckor sedan kom jag däremot gång igen, och bestämde mig för att se How I met your mother i avsnittsordning. Criminal Minds säsong 7 avverkades och jag har börjat följa Gossip Girl, Top Model cycle 18 och New Girl denna veckan.

Just det, Alcatraz ska ses för första gången i kväll. Vi får väl se om det är någonting att ha :) Tycker dessutom att säsong 3 av Pretty litte liars kan släppas snart, dör av nyfikenhet. Och så är jag mitt i Revenge (som i och för sig börjar bli lite tråkigt) och så är givetvis The big Bang theory heligt en gång i veckan.

Va mycket jag följer kändes det som helt plötsligt. Men ah, jag gillart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar