Idag har varit en fullständig Gossip Girl-dag, och jag är så slut efter gårdagens tjejkväll(värt det) att jag beställde pizza på hemkörning till mig och stackars sambo som blivit sjuk. Så dagen idag har spenderats i datorstolen för min del, och i soffan för sambos. Han har dragit på sig en "mans-förkylning" säger han, och just nu ligger han under en filt och snyter sig och gnyr. Innan frågade han om jag kommer att sakna honom när han dör. Haha. Såklart jag kommer att göra, stackars lilla vän. Kommer ihåg senast jag drog på mig en mans-förkylning, var nära att säga upp lägenheten för att jag trodde att jag skulle dö. Förstår honom precis när han säger att han lider.
onsdag 25 april 2012
XOXO
Kan inte slita mig från Gossip Girl. När jag inte tittar på den tänker jag på den. Vad som hände senast, vad som kanske kommer att hända och när jag har möjlighet att sätta mig vid datorn och starta nästa avsnitt. Så fort jag har ledig tid över startar jag ett avsnitt, och har jag inte tid skapar jag det. Allt jag längtar efter är att se vad som händer, och jag är redan lite ledsen över att det bara finns fyra säsonger fast jag bara är på nummer två. Ända sedan jag upptäckte Gossip Girl har jag alltid Internet på halva skärmen och serien på den andra halvan. Måste se hela tiden! Åh, det är så bra. Jag hatälskar dem, hela bunten. Alla är dumma och töntiga och snygga idioter. Något som faller mig helt i smaken. Vill inte vara utan dem en sekund. Jag har till och med lagt in en massa avsnitt på iPaden, så att jag alltid kan kolla oavsett vart jag befinner mig. Sambo skrattade åt mig här om dagen när jag satt i soffan och kollade på ett avsnitt, och reste mig och gick och hämtade kaffe och kom tillbaka igen utan att ens lyfta blicken från plattan.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar