Har tränat och levt sunt sen i vintras, och har varit så glad för att målen jag satt inte längre känts omöjliga. Jag har märkt att även om det är en bra bit kvar är jag i alla fall på rätt väg. Det går långsamt, men åt rätt håll. Och så ska jag köpa en bikini och BAM sa rasar hela min självbild i tusen bitar i Stadiums omklädningsbås och plötsligt känns det som att jag inte alls är på rätt väg, jag trodde det men var uppenbarligen på den där upptrampade stigen bredvid. Fan. Bara att bita ihop och ge sig in i leken på allvar. Har ju läst kartkunskap och borde hitta rätt, tycker man.
torsdag 24 maj 2012
Shit happens
Va inne i stan i går och shoppade lite med JUJ. Mycket trevligt och lagom dyrt. Prio 1 var att hitta en ny bikini, och det gjorde jag.. nästan.. en halv i alla fall. Överdelen sitter bra och är superskön. Men inte någon underdel var lagom. Till och med den största storleken var alldeles för liten. Helt plötsligt hade jag fyra skinkor och det skar in överallt. Smickrande. Kan ju i och för sig köra med bara en del på stranden, det är många tjejer som kör med bara en del.. traditionellt är det väl kanske att man går topless, men jag kanske skulle kunna starta en ny trend med pantsless?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Damn gurrl!! *dregla*
SvaraRaderaHanna, prova rätt stolek!
SvaraRaderaFör till den vältränade kroppen finns det
vad du vill ha!!
Du är kanon fin..