Och mitt i detta bittra mörker kommer fina sambo med en Alla hjärtans dag- present till mig. Och det var inte vilken present som helst. Det var en sak som jag aldrig trodde att jag skulle få, som jag aldrig ens hade kunnat lista ut. En sak som jag så sjukt mycket velat ha, och som jag senast igår satt och suktade efter vid datorn. Om bara några dagar kommer en OnePiece pyjamas till vår adress, och den är min! Jag kommer att äga en OnePiece pyjamas. Det är sjukt. Jag har tidigare skrivit ett inlägg om hur viktigt detta plagg är för mig, det kan ni läsa här. Och den pyjamansen som nu är på väg är typ den som står över alla andra pyjamasar, den är diamanten bland alla pärlor, guldet bland silvret. Det var en dröm att ha en sådan, och sen jag såg att de fanns har jag inte kunnat sluta tänka på den. Och utan att ens nämna det för sambo går han och köper en åt mig. Jag blev helt stum när han visade mig beställningsbekräftnings-mailet och förklarade att han trodde att den skulle hinna komma, men att den är på väg. Åh, glömde till och med förkylningen för en stund. Han skämmer bort mig, min älskade. Vill hoppa i den med min sjuka och energilösa kropp nu nu nu!
![]() |
| Snart är den min! |
Han vet verkligen hur han får mig att känna mig lite extra speciell när det behövs, och efter snart sex år älskar jag honom mer och mer för varje dag som går. Han är det bästa som hänt mig, och förlåt om jag låter helt sliskig men jisses va lycklig han gör mig, varje dag.


Du är lyckligt lottad du Hanna.
SvaraRadera