Först planerade vi i flera timmar på det där som jag inte riktigt vågar avslöja än, och sedan gick vi ut för att fotografera lite inför ett annat projekt till bilden. SL hade planerat det i minsta detalj, la ut badlakanet, tog av sig jackan och la sig ner. På bara någon minut började den lilla kroppen skaka av kylan, stackaren. Det var rätt roligt. Ingen av dessa är den "riktiga" bilden, alltså den han ska använda i sitt projekt. Vill inte lägga ut den innan han visat upp och redovisat den själv. Men tyckte att dessa va lite roliga, han ser för-djävlig ut med all ketchup i ansiktet! Märk mina vita fingeravtryck på hans arm (bild 2), jag höll handen där en stund tidigare, han var alltså så kall att han höll på att bli blå. Ändå skrattade jag livet ur mig, haha. Dog nästan. Precis som SL. AX var fotografen, och kan tala om att han skrattade också rätt gott åt detta påhitt, så det va inte bara jag som roades lite extra på SLs bekostnad. HA.
Ser ni snön?! Dem har fått skotta här. SKOTTA. Har i och för sig hittat EN rolig grej med äckelsnön och idiotkylan nu. Har suttit idag och tittat på folk som gått förbi utanför fönstret. Undrar om de vet ur dumma de ser ut? Går som stela pingviner med armarna precis spikraka och pekande åt sidorna för att behålla balansen. Några drog på ändan. En kille va ute och sprang, jag och SL hoppades att han skulle ramla, men han halkade bara till några gånger, så det var en besvikelse.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar