Ja. Då sitter man här hemma med familjen och tittar på Kalle innan vi drar vidare till mormor. Vi har precis druckit glögg och alla är färdiga. Herrans mysigt måste jag säga.
Sov hos sambos familj i natt, så morgonen bestod av julmys hemma hos dem med julklappsöppning och julskinksmacka med senap. Oförskämt gott och verkligen superhärligt att fira med dem också. Fick sjukt mycket bra grejer som allihop var helt perfekta! Av sambo fick jag en bland annat dn blu-ray och the Star Wars saga, av svärföräldrarna fick jag bland annat den röda Jet Set Addictionn-klockan som jag velat ha länge och av hans lillasyster och hennes pojkvän fick jag en underbar cupcakes-bok. Nu återstår nom familjs julklappar och jag är så nyfiken! Hittills har julafton verkligen varit perfekt prefekt perfekt!
Måste ändå faktiskt medge att lite snö hade inte varit fel. Det tar emot att säga det, hatar verkligen skiten, men det känns inte som så mycket jul när det inte ens är riktigt kallt. Det är höstrusk på julafton och det är fel. Idag är jag för snö, men imorgon är jag definitivt emot den igen.
Längtar efter en smarrig macka nu, trots att vi lyxade med det imorse hos sambos familj. Kan aldrig få nog. Och mormors mini-kroppkakor... ge mig nu!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar