fredag 23 december 2011

Vi har ett problem..

.. Jo, nu är det så illa att julafton är imorgon och jag vill öppna paketer idag! Jag kan inte vänta längre, har gjort det tillräckligt länge tycker jag. Det är inte juste att låta folk vänta så länge.. svärföräldrarna  har en jättefin gran hemma med massor av klappar under och det är massor till mig. Åh, denna eviga väntan. Vilket påhitt.

In och fixa de sista presenterna nu, sen ska det kluras på innehållet i klapparna hela kvällen.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar