Igår var det planerat att jag skulle träna i 2,5 timmar, men jag fick bryta efter två för att det kändes som att någon drämde världens största slägga rätt in i tinningarna på mig. Efter 20 minuter var huvudvärken så intensiv att jag var rädd att det var migrän och var tvungen att lämna passet, så fruktansvärt pinsamt när alla ser att man går. Som om man går för att man är lat, eller otränad eller en mes. Jag är ingen mes.
Har kallsvettats konstant i en vecka nu, kanske mer. Kommer vågor av frossa genom kroppen hela tiden, och när jag känner efter tycker jag att halsen känns konstig. Jag har också varit onormalt trött och hängig. Förstår inte alls varför. Det kan givetvis vara en produkt av att i princip alla jag känner varit sjuka och jag känner efter, och det kan vara något annat. Vet inte riktigt vad "något annat" kan vara i och för sig.. mer än störigt. Att inte kunna avgöra om man svettas eller fryser dygnet runt är lite av ett stressmoment för mig, kan inte riktigt slappna av och jag väntar bara på den där febertoppen, som jag nästan önskar slog till snart så att det kan gå över så att jag kan börja känna mig som jag ska igen. Kom igen då, virus! Är du feg eller? Gör mig sjuk, elaka skit-imbecill, gör mig sjuk så att jag kan känna mig kry igen.
.. Och på tal om att vara sjuk. Outsiders startade igen idag, och inledde säsongen med ett inslag om Furries, visste inte hur jag själv skulle beskriva det, så ett citat från Wikipedia får hjälpa mig att förtydliga denna.. livsstil:
Någon som är Furry känner ofta en djup samhörighet med en eller flera djurarter. Vad detta innebär är väldigt individuellt; vissa ser det som ett andligt band och vissa går så långt som att se det som ett bevis på reinkarnation. Extrema fall av fans känner det som att de helt eller delvis är ett annat djur, dessa personer kallas Furry lifestylers.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar