Stannade i alla fall kvar till 15.30 och fick lite gjort. En början i alla fall. Kom på mitt i målandet att mitt ansikte kommer att vara i halvprofil -typ den svåraste profilen att få till av alla som finns. Naturligtvis väljer fröken O den profilen som är absolut svårast när hon egentligen siktade efter att göra det så enkelt för sig som möjligt. YES.
Det rosa är frostingen på muffinsen som jag tecknat och som hänger i vänster hörn, hudfärgen är en katastrof men den ska ordnas imorgon. Det är en kaffekopp som jag har uppkörd i ansiktet, om någon skulle undra. Detta kommer bli intressant. Ingenting är egentligen klart.. siktade bara på att komma igång idag. Är som sagt mer borta än klar idag. Fick lite gjort, och det är mer än jag trodde att jag skulle få. Jämför man med de andra i klassen har jag inte ens börjat, men jag är nöjd med min oproduktiva produktivitet.
![]() |
| Min muffins, teckningsuppgift tre. |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar