![]() |
| Tack tack tack för blommorna! |
Det var sjukt trevligt både igår och idag, det är så skönt med folk som man bara kan vara med. Utan att känna några krav på att man måste hitta på något. Nice helg, verkligen. Kommer sova som en fet gris ikväll, är dundertrött och ögonen verkligen svider. Vi var igång till någon gång runt fem imorse, sen vid halv 10-snåret idag vaknade jag av att min lillasyster ringde och var helt förtvivlad för att hennes hamster hade rymt under natten. Stackars lilla tjej. Hoppas dom hittar den där hemma, kan inte sluta tänka på det stackars djuret, och på lillasyster som älskade denna lilla hårboll så mycket. Och den va nästan ny, tror hon fick den förra veckan. Åh. Snuttefia.
Blev tillslut övertalad, och ikväll avslutas min paus. Nu är det dags att börja igen. Och jag ska inte ljuga, har längtat som fan. Känns riktigt bra, faktiskt. Nu ska jag ha popcorn. Sen ska jag försöka komma ihåg hur jag en gång gjorde. Haha. Kommer bli intressant.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar