söndag 6 november 2011

Vi två

Jag behöver din famn
att gömma mig i
Jag behöver din famn
mot min melankoli
Jag behöver dina drömmar
då mina inte räcker till
Och jag behöver all din vilja
de dagar jag ingenting vill

Jag behöver din tröst
en natt som den här
Och nog är det tröst
att du håller mig kär
Men ändå finns det något
som ännu större är
Och det är den vetskap
Att du är den jag håller kär





(Lisa Ekdahl- Att älska är större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar