1. Alla klasskamrater drog till praktiken idag, utom jag SL och AX. Ahhh. Frihet.
2. Ost och bacon korv till frukost
3. Burger King till middag på Kastrup. Så. Jävla. Gott. Den nya långa blire.
Nu pausar vi detta. Från och med om fem minuter försvinner internet. Tja! (ny blogg kommer om resan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar