Tycker att man hade kunnat stryka denna dagen helt. Bara glömma och förlåta att den började liksom. Ingenting har funkat bra alls! Lektionerna har varit dåligt genomförda trots noggrann planering, eleverna var okoncentrerade och mitt engagemang var halvhjärtat. Jag kände det och de kände det och det märktes.
Har börjat känna mig tung i huvudet och ljud runt mig har börjat låta dova. Skulle träna innan maten, men kunde inte logga in på gymmet (något fel med tagen) det var världens kö till receptionen och efter 20 minuter i den gick jag hem igen. Bytte om från träningskläderna till myskläder igen och kände att jag slösat bort en timme av denna dagen till ingenting.
Ååååhh, gör om gör rätt! Sen är det bara en tisdag till och sen sitter vi i kvällssolen på Barbados med varsin rom och cola. Peppa peppa peppa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar