De jag har pratat med om detta tycker att det låter som någon form av ansträngningsastma, och de tycker att jag borde gå till vårdcentralen för att kolla upp det. Så det tänkte jag göra snart, för det är bara när jag anstränger mig som jag upplever dessa problemen, och det handlar om att jag inte får luft, kan inte andas in och det bara väser för att det är så trångt. Löser sig detta problemet kommer jag förhoppningsvis sätta igång igen.. om nu inte höstvädret gör mig för bekväm för att cykla fram och tillbaka det vill säga.. risken är rätt stor.
Min mamma har fyllde år i förra veckan, så vi kalasade för henne i helgen. Testade ett recept på Bountycupcakes som finns i Leilas Hello cupcake! Fy. Fan. Va. Goda! Men så mäktiga. Det var alla sorters kokos i dem, både rostad kokos, kokosmjölk, Malibu (kokoslikör) och en halv bountystång. För kokosälskaren var dessa cupcakesen en dröm! Kan lätt rekommenderas.
Tavlan vi har målat på i klassen hela förra veckan har nu redovisats och är hemtagen. Däremot är den inte i närheten var färdig. Vet inte alls vilken färg jag ska ha i bakgrunden, ögonen är långt ifrån klara (pupillerna är inget att tala om och ögonlocken finns inte), muffinspappret ska fixas till och muffinsen är fortfarande lite för randig. Läraren var i alla fall nöjd och tyckte att den såg ut som en madonna-bild.. tror att det är ett ord för ikonbilder?
Eftersom de tre senaste nätterna varit mer eller mindre sömnlösa lutar jag mig nu tillbaka, invirad i mitt täcke, och tittar lite på Criminal Minds. Sen blir det nog te och popcorn. Mys.
Vart tog det stora kaffeglaset ( som är signifikativt med dig) vägen? Madonnabild!? . Vi som känner dig väl, kan meddela att skenet bedrar ;)
SvaraRadera