Fast jag vet inte, känner mig sjuk utan att vara sjuk och är lite smågnällig. Så det är inte bra, fast det är ju bra i alla fall för att det är bättre än att vara sjuk. Fast min nacke gör jätteont och mitt huvud reagerar inte på tabletterna och pizzan var god och läsken va god och kaffet är gott och naglarna är äntligen fina igen och jag fryser och ögonen svider och har inget att göra.
Känner mig lite både och idag, lite av allt faktiskt. Avig typ. Sambo har gått in i djupsömn i soffan, hopkurad i fosterställning och rycker ibland. Innan tittade han upp på mig, med sömniga ögon, veck i hela ansiktet efter kuddarna och helt ruffsig i huvudet. Normalt skulle jag tycka att han va söt och le lite sådär hjärtligt. Idag känner jag mig trött och tung i huvudet, och kan trots det själv inte somna. Så är mest avundsjuk och tjurig och funderar på att sparka till honom lagom hårt.
Nä. Vore taskigt. Fast han måste vakna nu. Tråkar ihjäl snart.
| Uttråkningshumor kan vara den värsta. Jag tycker att detta var jätteroligt. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar