Har märkt att mitt liv lite faller samman när sambo inte är hemma på ett tag. Ingenting känns varken kul eller meningsfullt. Borde städa, men det är tråkigt att göra det själv. Och jag är dessutom själv, vem ska se det? Nä, meningslöst och kan skjutas upp lite till. Ytterligare en vecka eller så.. minst. Träningen är inte heller kul. Stå här hemma och hoppa själv. Och vem ska man träna sig snygg för typ? Nope, det projektet läggs också på is tills Herrn behagar komma hem. Det där med mat är inget att prata om egentligen. Hur kul är det att laga till sig själv? Har blivit massa köpmat denna veckan, bara lite sådär helt fel mot vad jag planerat.
Åh, är rätt duktig egentligen. Men nu när jag är helt själv är jag sämst på att hålla i ordning och sköta mitt liv typ. Det är ju inte alls bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar