torsdag 1 mars 2012

Längtar till imorgon kväll.

Behöver all pepp jag kan få tag på idag. Efter minus tre timmars sömn och plus sex timmars råplugg om något så tråkigt som fysiologi är hjärnan som klumpig potatismos. Massa musik och koffein pausas nu med lite träning, sen är det på att igen och renskriva anteckningarna från idag så att folk kan förhörs mig hela helgen. Vissa dagar känner man verkligen att man lever lite mer än andra. Imorgon kväll är det jag som öppnar minst en öl och drar på mig pyjamasen, och jag kommer inte att byta om förrän tidigast söndag eftermiddag. Det är ett löfte. Håll tummarna för att jag inte råkar somna mitt i en övning och typ ramlar och dör nu, eller att jag somnar av uttråkighet när jag blir tvungen att duscha efter träningen och slår moshjärnan i kaklet. Någon kommer totalkollapsa i kväll. Nej, dags att vakna till, damen. Musiken på högsta volym och kaffekokaren på högtryck, har alldeles för mycket att göra för att ha tid med att somna. Åh, vill ha helg nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar