onsdag 14 mars 2012

Oh, dear lord

Mötte EG igår och gick in till stan för att möta JUJ efter att hon slutat jobba, på vägen fiskade vi upp EH och så fikade vi allihop innan vi drog vidare till Systemet. Har utvecklat ett svagt ha-begär för Hennings muffins.. kan inte sluta tänka på dem så goda de är. Hade kunnat döda för en sån idag, vilken som helst av dem, men helst hallon. Mmhh.. mumms. 

Igår kväll körde klassfest of doom igång och idag tvivlar jag inte en sekund på att jag gick all in. Haha, man är inte riktigt lika mycket kung idag som igår. Festar man så sällan som jag får man ge järnet ordentligt när tillfället kommer, tycker jag allt. Nudelfrukost och popcornmiddag står på menyn och allt serveras med vatten och Ipren. Är man så får man, som de säger. Det var ruskigt trevligt igår, och vi hade allihop jätteroligt, så jag är nöjd, fast jag känner ungefär såhär just nu:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar