Igår kväll körde klassfest of doom igång och idag tvivlar jag inte en sekund på att jag gick all in. Haha, man är inte riktigt lika mycket kung idag som igår. Festar man så sällan som jag får man ge järnet ordentligt när tillfället kommer, tycker jag allt. Nudelfrukost och popcornmiddag står på menyn och allt serveras med vatten och Ipren. Är man så får man, som de säger. Det var ruskigt trevligt igår, och vi hade allihop jätteroligt, så jag är nöjd, fast jag känner ungefär såhär just nu:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar