Varför bombaderas Facebook av bilder på tjejers håriga armhålor? Det vet jag inte heller. Det handlar visst om att feministerna tycker att vi blivit påverkade av media att raka armhålorna, och att det är fel. Sen måste de protestera mot dessa idealen vi kvinnor har på oss genom att sprida sina håriga armhålor över hela Internet. Relevant för vad? Det vet jag inte. Ska jag vara ärlig så skiter jag i vem som rakar sig under armarna och vem som väljer att inte göra det, något jag tycker att alla borde skita i. Orka skapa debatt och problem om såna små skitsaker som kroppsbehåring. Alla gör som de vill, och det är inget man ens behöver prata om. I alla tider har folk tyckt olika om allt, även i detta fallet, och här sätter vi punkten tycker jag.
Jag vet inte heller varför kaffet inte hjälper mot huvudvärken och varför min badrumsfläkt har ballat ur. Jag vet inte varför lägenheten ser ut som en bombnedslag fast än jag inte gör annat än plockar, och jag vet inte varför jag inte bara kan skriva klart reflektionen som ska in idag utan att göra allt annat. Jag vet inte varför jag känner mig ensam och varför jag inte gör någonting åt det. Jag vet inte om jag är hungrig eller bara uttråkad. Jag vet inte ett skit.
Spänningshuvudvärk säger pappa att du har . Han känner igen sig i dig och rekommenderar eeze. Sådan far - sådan dotter. Stackars dig ^^
SvaraRaderaAlla har vi sådana dagar, lider med dej..
SvaraRadera