onsdag 21 november 2012

Jag kan döda för en kebab

Nu börjar den lilla fetisen känna av abstinensen från den hederliga, Europeiska köpmaten. Här finns varken McDonald's eller någonting liknande heller för den delen, och det finns absolut ingenting i närheten av kebab eller gyros, pizza finns, men den är svinigt dyr och finns bara i två varianter: peperoni eller cheese.

Ge mig en kebabrulle, eller tallrik eller sallad eller pizza eller bara hela jäkla kebabmaskinen så att jag kan sitta och skala av och bara proppa i mig som en gris bredvid. Ge mig en Big Mac, några cheeseburgare och en massa möjliga olika pizzor. Åhh mumms vad jag ska äta ihjäl mig när jag kommer hem. Förväntar mig ett överraskning-välkommen-hem-här-är-en-massa-köpmat-party, så att alla vet. Annars kommer jag bli aasbesviken. Kommer att vara i växjö igen runt 10 på kvällen den 27 december.

Meeen för att plåstra fetmagen lite i alla fall så har vi bestämt oss för att det är dags för att äta på Mojo idag, så det bli ju lätt en hamburgare och en massa smarriga pommes idag. Waho wahi så gott jag kan knappt vänta, fast jag precis smäckte ett helt rör pringles och en glass nyss och mår asilla. Verkligen asilla. Det är fint det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar