måndag 27 augusti 2012

Fantastiska tisdag

Vakna i morse i min säng, utvilad och på ett riktigt gott humör. Fläkten isade i ansiktet och under täcket var det varmt och gosigt. Larmet var inte ens i närheten av att ringa och jag älskar sådana mornar när man bara vet att dagen kommer att vara helt kanon från den sekunden man vaknar tills man somnar igen. Jag steg upp och startade kaffebryggaren och hällde upp en skål yoghurt med blåbärsmak och slängde i lite lin- och solrosfrön och gojibär. Sedan parkerade jag mig framför datorn för att se nya säsongen av Top Model som började igår i USA.  Kan man ha en mer perfekt morgon? Jag tror inte det.



Åkte in en sväng till stan med underbaraste AT och tog en fika och bokade tid till tatuering idag med. Ja, det är helt sjukt sant och det var verkligen på tiden! Om typ två veckor gaddar fröken sig, och som jag har längtat, äntligen tog jag steget, och det kommer förmodligen blir helt awesome. Lite nervös redan nu faktiskt. Vilken inflytande han har på mig den herren, det uppskattas. Men det passar bra, nya tider kräver förnyelse så sant som det är sagt.

I kväll blir det dessutom en grym återträff med männen i mitt liv AX och SL, som ska med mig till Barbados i höst. Så nu bottnar man bara med middag sedan blir det godricka och kvalitétshäng hela kvällen, bra grejer. Bra dag från början till slut, precis som jag kände på mig när jag vaknade i morse, fint det.

2 kommentarer: