Åkte in en sväng till stan med underbaraste AT och tog en fika och bokade tid till tatuering idag med. Ja, det är helt sjukt sant och det var verkligen på tiden! Om typ två veckor gaddar fröken sig, och som jag har längtat, äntligen tog jag steget, och det kommer förmodligen blir helt awesome. Lite nervös redan nu faktiskt. Vilken inflytande han har på mig den herren, det uppskattas. Men det passar bra, nya tider kräver förnyelse så sant som det är sagt.
I kväll blir det dessutom en grym återträff med männen i mitt liv AX och SL, som ska med mig till Barbados i höst. Så nu bottnar man bara med middag sedan blir det godricka och kvalitétshäng hela kvällen, bra grejer. Bra dag från början till slut, precis som jag kände på mig när jag vaknade i morse, fint det.

Har du gått oc blitt kär på nytt? :)
SvaraRaderaHaha, nej? :P
SvaraRadera