lördag 24 september 2011

Alias


Life's wrapped in a riddle
easier said than done
hate to play the victim
rather run and hide


Ibland får man känslan av att låtarna man lyssnar på handlar om hur man mår, och man vet inte om man tycker om det eller inte. Ibland håller man med om att låtarna speglar ens eget liv, och ibland tycker man att dem inte gör det alls. Ibland tycker man att man kan läsa sin egen sinnesstämning i musiken man lyssnar på, ibland är den bara ett stöd. Musiken är det viktigaste för mig. Alltid. Och idag sjunger dem om mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar