Köpte den där kaffeläsken Mean [bi:n] här om dagen, öppnade den idag för att testa. Var lite skeptisk, men kaffe är å andra sidan det finaste som finns, så det kändes som en bra idé? Låt mig säga som så att första klunken var en smärre chock, och andra klunken gav hela ansiktet ofrivilliga ansiktsryckningar. Tredje klunken fick vasken ta hand om. Detta kan vara bland det vidrigaste jag någonsin druckit, och jag vet precis hur jag ska beskriva smaken. Tänk dig att du smakar en klunk kaffe som är alldeles alldeles för svagt. Sedan lägger du på faktumet att det är iskallt. Och toppar det med att det är en massa kolsyra i. Plus att det är ett såntdär Euroshopper-lågpriskaffe. Ja, skitäckligt och alldeles för svagt kaffe som du sedan ställer i kylen några timmar och slutligen Sodastreamar. Exakt så smakar det. I och för sig tycker jag att det är gott med kallt kaffe, men inte i samband med kolsyra och den svaga blask-smaken. Nej, släng inte pengar på sån smörja, det finns inget positivt med den överhuvudtaget. Varna alla dina vänner, och rekommendera den bara för de som du anser är dina absolut värsta ovänner. Man måste bete sig som en riktig jävel för att förtjäna denna... jag vill inte ens kalla den för dryck.. sak.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar