Sambos lillasyster, TH var i Stockholm i helgen och köpte med sig världens läckraste OnePiece hem till mig! Har suttit i flera månader och inte kunnat bestämma mig för vilken jag ville ha.. det enda jag verkligen visste att jag ville ha var en tvådelad, för jag tycker att köper man en sådan ska det på något sätt synas. Just den tvådelade varianten finns just nu i rosa(cerise)/lila, grå/orange, blå/orange, rosa(bubbelgum)/grön. Hade i alla fall bestämt mig för att en av dem ville jag ha, men kunde inte bestämma mig för vilken. Alla är sjukt snygga i sina färgkombinationer, och jag ångrade mig mellan dem varje dag. Den jag nu tillslut införskaffade, rosa/cerise och lila, ångrar jag inte alls!
Jag har aldrig tyckt om rosa, oavsett vilken nyans den är i eller vad den är på. Fixar inte rosa, helt enkelt. Skulle man med bara färg beskriva vad som är så långt ifrån jag som möjligt skulle man bara kunna dra ett stort rosa streck. Samtidigt är lila en av mina absoluta favoritfärger (tillsammans med grön och orange), och jag har en tendens att tycka att saker som är sjukt fula kan bli ashäftiga bara för att de är så hemska. Som valet av denna OnePiecen, till exempel. Denna var egentligen den varianten som jag var inne på flest gånger bara för att den va så snygg i sin fulhet, och när TH ringde och sa att bland annat den fanns kände jag att JA, såklart är det den jag ska ha!
Och det är just det med denna, halva overallen rosa! Skarp rosa, dessutom! Det är ju skitfult! Och det är just det, den blir så sjukt ful att den blir så fräsig att jag knappt kan beskriva det med ord. Såklart att jag skulle ha denna, vilken annars? Alla de andra är asläckra, men ingen av dem är så mycket jag som denna. Ingen av dem är som denna ful-snygga AWESOME OnePiece. Nej, min vinner i alla lägen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar