onsdag 28 september 2011

Glasögon

Sådär, nu börjar man officiellt bli gammal. Var och hämtade ut glasögonen idag. Har haft dem nu hela kvällen, och är fortfarande riktigt ovan att ha dem på mig, däremot är dem inte så mycket i vägen som jag trodde att jag skulle tycka. Sambon älskar dem, han tycker att jag ska ha dem hela tiden och det är ju alltid roligt. Tycker faktiskt själv att det ser helt okej ut. Han beställde dessutom sin OnePiece idag, så om någon vecka kommer vi sitta som två söta supernördar framför datorerna, båda med glasögon och sparkdräkt. Det kan ju verkligen inte bli gulligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar