Efter besöket hos optikern gick vi till Akropolis, en helmysig grekisk restaurang som vi hört en massa bra om, men som vi aldrig varit på. Och ja, maten var underbar, och vi blev sjukt mätta! Är inte van vid att man blir det på restaurang, så det är verkligen tummen upp när en matglad som jag bli det. Sambo beställde lamm med vitlökssås och pommes, jag beställde helstekt oxfilé med råfriterad potatis och pepparsås. Nomnomnomnom.
![]() |
| Sambos längst bort, mitt närmst. |
Avbokade båda passen jag skulle haft idag, tränar så mycket i alla fall. Och jag ångrar mig inte ett dugg! Får trycka lite hårdare på box imorgon istället med EH, hee-hee. Nej. Idag bestämde jag att jag prioriterade en mysdag, med en promenad på stan, god restaurangmat och tidigt sänggående. Sov fyra timmar i natt, och det är på tok för lite för min del.. Sen var det också så att middagen skulle ha krockat med träningen, och mat kommer alltid gå före allt. Så är det bara.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar