Köpte nya träningskläder igår! Äntligen. Har känt mig som värsta slas-hasen på träningen hittills. Alla kommer med sina snygga, välsittande, sköna funktionskläder och hånar mig och mina urtvättade, lite för stora t-shirtar i bomull. Men
nu är jag också en av se fräscha, hurtiga träningsmänniskorna. Nu har jag också tröjor i funktionsmaterial och nu har jag med träningsbyxor som är lagom som jag inte behöver dra i hela tiden, och nu har jag en ny tränings-bh som sömmarna inte håller på att lossna ifrån, som inte är randig i senapsgul och som min mamma inte köpte för ungefär 12 år sedan. Egentligen ska jag faktiskt skydda tränings-bhn lite, det är en Stay in place, och den håller fortfarande jättebra! Med andra ord är den i fruktansvärt bra kvalité, jag kände mest för att jag ville ha en ny, en som var min.
Sen är inte senapsgul riktigt min färg.
Byxor: Adidas
Tröja: Reebok
BH: Nike
Att jag inte är insnöad vid ett enda märke är tydligt, tycker att det är viktigare att det sitter bra, och att det är bekvämt. Tröjan har jag också i mörklila. Bilden i mitten tog jag bara för att visa hur byxorna ser ut upptill tydligare, tycker att det var skitsnyggt att det går omlott. Dessutom sitter de perfekt för mig vid höfterna, det är där jag har mitt hull, där det gärna vill hänga över, så att säga. Genom att ha denna modellen med en bredare kant upptill hjälper byxorna till med att hålla in det, och man behöver inte gå omkring och oroa sig över om det putar över eller inte under träningen. Tummen upp.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar