Jag ska passa på att berätta att jag älskar när man ska klä ut sig, och går alltid all-in. Jag hade en ganska klar bild i huvudet, och tänkte typ "Coutney Love" med en touch av "white-thrash" och en stark "I don't care- känsla". Lite "jag har festat oavbrutet i två dygn och vaknade precis i en container och skit samma, nu kör vi". LE (som lurade med mig till detta spektaklet) hade blivit tilldelad 80- tal och vi bestämde att vi skulle göra oss i ordning tillsammans hemma hos henne. MM följde med som stylist, och tackar för det! Allt började redan klockan två, och vi kom inte igång förrän strax efter tolv. Medan jag klädde på mig och la grundsminket och plattade/lockade håret krusade hon LEs hår, och medan hon sminkade mig gjorde LE i ordning sitt hon hade kvar, sedan sminkade hon även LE. Och hon gjorde ett jäkla bra jobb, vi var riktigt snygga när vi gick vidare sedan!
Det var roligt att träffa nya, sköna människor och vi hade en massa tävlingar lagvis innan vi drog vidare för att äta och köra några tävlingar till. Herregud, det var inte konstigt att jag drog hem sen vid tolv-tiden på natten. Höll på att somna precis där jag stod på dansgolvet! Hade i och för sig sovit väldigt dåligt natten innan, så det spelade säkert in. Riktigt roligt hade vi i alla fall.
![]() |
| Team 90's |






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar