lördag 22 september 2012

Oavsett hur vilse man är..

.. hittar man alltid hem. Det har varit mycket dessa två månaderna och det var behövligt att komma hem och få lite balans. Sitter här i soffan, fortfarande i pyjamas, med djupt sovande hundar omkring mig. Regnet öser utanför och det verkar inte som att det kommer att sluta heller. Har sovit oförskämt gott i natt, trots att jag delade rum med fåglarna. Haha! Mamma jobbar till fyra, pappa har kört lillasyster till gitarrlektionen och här sitter jag själv, men känner mig inte det minsta ensam.
Det är underbart att kunna känna att man har någonstans som man alltid kan ta vägen till. Där man alltid är välkommen och där man liksom kan andas ut på ett sätt som man inte kan någon annan stans. Det finns ingenting som Hemma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar