tisdag 18 september 2012

Hihu

Nu börjar lilla mamma bli orolig, haha, så ja det är väl dags att pausa lite från tatuerandet. Tre stycken på fyra dagar var väl lite hardcore, men har man gått runt i flera år och velat göra men skjutit upp det hela tiden är det väl lätt att man sedan passar på när tillfället kommer! Har redan en uppsjö i huvudet, så ja, mamma, nu kommer det att dröja ett tag innan jag sorterat allt så pass att det är dags att boka tid igen. Var lugn :)

Är riktigt, riktigt glad att jag valde att göra de jag gjorde. Och jag är jättenöjd med hur de ser ut! Såhär i början är man väl alltid lite sån som man är och letar fel men jag kommer nog med all säkerhet tycka att allt är helt perfekt så fort jag vant mig. De två senaste gjordes av SandraOld Sailor i Växjö.

Bilderna har legat uppe förr, men här kommer de igen en sista gång;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar