Gick upp ur sängen och innan jag ens hann tänka på kaffe insåg jag att röran omkring mig hade utvecklats till ett mindre kaos. När och hur detta hände har jag ingen aning om, tror att jag har en poltergeist som förföljer mig och stökar ner för att vara elak. Det var bara att skjuta upp frukosten och morgon-Masterchef-avsnittet och tokstäda för att EH inte skulle behöva se vilket bombnedslag (jag) ställt till med när hon kom. Blev klar lagom till det var dags att ta bussen in till stan och möta upp damen på stationen, vi gick och handlade en massa fika och begav oss vidare till fantastiska JUJ för att spana in hennes och hennes sambos nya lägenhet. Älskar att bara sitta och fika i evigheter. Dricka kaffe, äta och prata om allt och inget med fina vänner är nog det bästa som finns.
Framåt kvällen serverades det tacos, vilket inte heller var fy skam. Det går ju verkligen inte att tycka illa om tacos. Man bestämmer ju helt och hållet själv vad man vill ha i! Fantastiskt bra mat som man kan äta länge och precis hur man vill. Jag överfyller mina och grisar och håller på och äter tills en mini-taco börjar synas på magen och jag måste sitta sådär halvbakåtlutad i soffan som en höggravid och pustar och stånkar och klagar över illamående. När jag äter tacos så äter jag inte bara. Jag Äter med stort Ä. Jag slaffsar och jag njuter. Det var mycket, mycket delikat mina vänner.
![]() |
| Brillorna åkte på idag på grund av ihållande huvudvärk. Är fortfarande irriterande ovan vid dem. |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar