För att vända på humöret efter denna otroligt tråkiga förmiddag begav jag, EH och JUJ oss in till stan och lunchade och shoppade lite. Underbart trevligt och lunchen var bland det godaste jag ätit på länge! Höften blev värre efter hand under dagen och jag fick tyvärr ta beslutet att avboka passet jag hade senare på eftermiddagen. Blev lite småirriterad, blir alltid det när jag vill träna men inte kan. Så jag smög iväg i alla fall och ställde mig på crosstrainern en stund, och fast jag haltar ganska mycket nu är jag glad över att jag gav mig iväg. Glad för att jag blir glad av att träna, men också lite arg för att jag skulle verkligen inte ha gjort det. Dum-Hanna.
Blev inbjuden på fika nu i kväll hos fröken HE med JO. Det bjöds på frallor och en massa olika pålägg och kaffe och kaka, där blev man sittandes ett tag och skvallrade. Mycket, mycket trevlig kväll med två mycket, mycket trevliga damer. Detta kommer att göras om snart igen om jag får bestämma.
Vilken dag. Den började lite ostadigt med ordnades upp med hjälp av goda vänner, sånt gillar vi.
![]() |
| Överst och nere t.v: Fikan hos HE Nere t.h: Dagens lunch clubsallad med italiensk dressing |
![]() |
| T.v: Dagens shoppingfynd, superskön tröja från Vero Moda |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar