tisdag 4 september 2012

Happyface

UNDERBAR DAG.
Tog tag i kragen och tränade innan skolan. Och jag var uppe i så god tid att jag sedan satt färdigtränad och nyduschad framför det nya avsnittet av Top Model och åt frukosten i lugn och ro innan det var dags att ge sig iväg. Måste sträcka lite extra på mig, tror jag, så grym som jag är.

Gick runt på stan med T som smakråd också, och han fick tag på riktigt snygga kläder! Var inne på Ur & Penn också, något som jag är varenda gång jag är i stan utan undantag. Älskar klockor och har siktat in mig på Axcents nya Vintage-klockor. Vill ha allihop för de är typ de finaste jag har sett i mitt liv. Den orangea för att jag älskar orange, den marinblåa för att jag har inte mörkblå klocka, den röda för att den är awesome och den vita för att jag har ingen med vit urtavla med silver runt och den svarta för att jag har bara en svart och den är sönder och den bruna för att den är läcker och den gröna för att ja.. grönt är skitfint. Stod alltså i vanlig ordning vid glasskåpet och fantiserade om att jag äger alla och att jag behöver dem för att det är synd om mig för att mitt ben nästan ramlar av och min magkatarr håller på att fräta hål i min mage.

Plötsligt siktade T också in sig på en klocka, fast en Casio. Och jag kom på dealen att köper han den så köper jag en. Assmart. Klart han köpte en! Haha! Jag är alltså nu ägare till en helt sjukt snuskigt fin Axcent Vintage med vit urtavla och röd/vitt armband och den är den finaste i världen. Minst. Och min magkatarr som nästan tvingade mig att gå hem från skolan idag och totaldö som en blöt fläck mitt på golvet är borta och jag tror att det är tack vare den positiva energi som klockan gav mig när jag gjorde den till min. Glädje gör mycket för en stackars orolig mage och en dos glädje satt verkligen fint just nu.

Egentligen skulle jag inte ha den, men kom igen, alla vet att de är de sakerna som man egentligen inte skulle köpa som man oftast är mest glad för.

3 kommentarer: